maanantai 7. toukokuuta 2012

Tunnustus

Kiitos Annaballe, Kaijalle ja Minille
  joilta olen saanut tällaisen tunnustuksen !

Kiitä bloggaajaa jolta sait tunnustuksen.

Lisää the Versatile Blogger Award -kuva postaukseesi.

Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.

Nimeä 15 bloggaajaa ja kerro heille tunnustuksesta.

No, mitähän kertoisin??

1:  Minulla on neljä lasta, 3 tyttöä ja 1 poika ja 8 lastenlasta ( joista yksi on yhtä vanha kuin Annaba :))   )
2:   Asun omakotitalossa mieheni ja 16 v Pepi koiran kanssa
3:  Kierrellään suunnistuskisoissa yhden tyttäremme kanssa (ollaan lapsenvahteina 1v ja 5v tytöille )
4:  Ollaan oltu urheilullinen ja musikaallinen perhe.
5 : En suostu myöntämään että olen jo niiiin vanha :)))
6:  Olen iloinen, onnellinen, rauhaa rakastava.
7:  Voisin kirjoittaa tähän samat kuin Kaija kohdissa 4-7. Kun luin ne, tuumasin että samanlailla voisin     itsekkin kirjoittaa :)

Laitan tunnustuksen eteenpäin seuraaville , en edes käynyt tutkimassa ovatko jo saaneet tämän, mutta eihän se haittaa, jos tulee usealta... :) Ja en laita  monelle...

Loreal Blondi
An
-Maiju-
Katjuska
Anna
Hilkka
Sari

Olkaa hyvät!

7 kommenttia:

  1. Ihanaa--lämmin kiitos sinulle !

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos sinulle:) Tipahteleehan näitä, olen vaan niin todella laiska vastailemaan vaikka ne mieltä lämmittääkin:)
    Nautitaan auringosta kunnes taas sataa!!
    Mulla on yksi alkoholimustesatsi ollut todella kauan...joskus kokeilin niitä cd-levyihin, tein niistä korttejakin:))

    VastaaPoista
  3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poistin noi ylimääräiset, miten lie monesti tullut...no bloggeris oli kyllä jokin häikkä:(

      Poista